W Sygnanet administrator pełni rolę zarządzającą użytkownikami i kategoriami (tzn. nie ma dostępu do zgłoszeń). Może to być tzw. „osoba techniczna” np. pracownik działu IT.
Platforma pozwala na nadanie roli administratora dowolnej liczbie użytkowników.
Inne role i ich kompetencje (może pełnić dowolna liczba użytkowników):
Główny odbiorca zgłoszeń
Pełni najważniejszą rolę w systemie. Główny odbiorca zgłoszeń otrzymuje powiadomienia o wszystkich zgłoszeniach oraz może: odczytać zgłoszenie, zmienić jego status, korespondować z sygnalistą, zarządzać kategoriami i użytkownikami.
Odbiorca zgłoszeń
Odbiorca zgłoszeń otrzymuje powiadomienia o zgłoszeniach tylko z kategorii, które zostały mu przydzielone. Może: odczytać takie zgłoszenie, zmienić jego status i korespondować z sygnalistą. Odbiorca zgłoszeń może również odczytać inne zgłoszenie (z innej kategorii), które zostało mu udostępnione przez Głównego odbiorcę zgłoszeń.
Audytor
Audytor ma tylko i wyłącznie wgląd w zgłoszenia (może je odczytać).
Sygnanet.pl – szyfrowany kanał do zgłaszania nadużyć w firmach i anonimowej komunikacji usprawniającej rozwój firm
Przeczytaj również:
Whistleblowing. Jak Twoja firma może zyskać na wdrożeniu systemu do zgłaszania nieprawidłowości