Category : Q&A

Ilu może być administratorów platformy Sygnanet?

Ilu może być administratorów platformy Sygnanet?

W Sygnanet administrator pełni rolę zarządzającą użytkownikami i kategoriami (tzn. nie ma dostępu do zgłoszeń). Może to być tzw. „osoba techniczna” np. pracownik działu IT.

Platforma pozwala na nadanie roli administratora dowolnej liczbie użytkowników.

Inne role i ich kompetencje (może pełnić dowolna liczba użytkowników):

Główny odbiorca zgłoszeń

Pełni najważniejszą rolę w systemie. Główny odbiorca zgłoszeń otrzymuje powiadomienia o wszystkich zgłoszeniach oraz może: odczytać zgłoszenie, zmienić jego status, korespondować z sygnalistą, zarządzać kategoriami i użytkownikami.

Odbiorca zgłoszeń

Odbiorca zgłoszeń otrzymuje powiadomienia o zgłoszeniach tylko z kategorii, które zostały mu przydzielone. Może: odczytać takie zgłoszenie, zmienić jego status i korespondować z sygnalistą. Odbiorca zgłoszeń może również odczytać inne zgłoszenie (z innej kategorii), które zostało mu udostępnione przez Głównego odbiorcę zgłoszeń.

Audytor

Audytor ma tylko i wyłącznie wgląd w zgłoszenia (może je odczytać).


Sygnanet.pl – szyfrowany kanał do zgłaszania nadużyć w firmach i anonimowej komunikacji usprawniającej rozwój firm

Przeczytaj również:

Whistleblowing. Jak Twoja firma może zyskać na wdrożeniu systemu do zgłaszania nieprawidłowości