Odbiorcy zgłoszeń w Sygnanet – zastanawiasz się ilu może ich być? Liczba odbiorców jest dowolna. Możesz nadawać różne role użytkownikom w ramach licencji, którą wykupisz.
Odbiorcy zgłoszeń w Sygnanet: GOZ i OZ
Sygnanet daje możliwość nadania uprawnień użytkownikom, którzy będą odpowiedzialni za przyjmowanie i procedowanie zgłoszeń od sygnalistów. Takie role są dwie: Główny odbiorca zgłoszeń i Odbiorca zgłoszeń. Czym się od siebie różnią?
Główny odbiorca zgłoszeń pełni najważniejszą rolę w systemie. Z uwagi że posiada takie uprawnienia, zarządza nie tylko wszystkimi zgłoszeniami, ale i całą platformą. To znaczy, że na przykład otrzymuje powiadomienia o wszystkich zgłoszeniach, może odczytać zgłoszenie, zmienić jego status, korespondować z sygnalistą, ale także zarządzać kategoriami i użytkownikami.
Odbiorca zgłoszeń otrzymuje powiadomienia o zgłoszeniach tylko z kategorii, które zostały mu przydzielone przez Głównego odbiorcę zgłoszeń. Oznacza to, że może: odczytać takie zgłoszenie, zmienić jego status i korespondować z sygnalistą itd. Odbiorca zgłoszeń może również odczytać inne zgłoszenie (z innej kategorii), ponieważ Główny odbiorca zgłoszeń możem mu je udostępnić.
Podsumowując: platforma pozwala na nadanie ról Głównego odbiorcy zgłoszeń i Odbiorcy zgłoszeń dowolnej liczbie użytkowników, według zakupionej przez firmę licencji.
Inne role w systemie (oprócz odbiorców zgłoszeń)
Oprócz Głównego odbiorcy zgłoszeń i Odbiorcy zgłoszeń, możesz nadać użytkownikom systemu także inne role.
Administrator w Sygnanet
Administrator pełni rolę zarządzającą użytkownikami i kategoriami. Może to być tzw. „osoba techniczna” np. pracownik działu IT. Nie widzi zgłoszeń.
Audytor w Sygnanet
Audytor ma tylko i wyłącznie wgląd w zgłoszenia (może je odczytać). Ta rola doskonale nadaje się dla kontrolerów z zewnątrz (nie musisz pobierać plików z systemu, aby przeprowadzić rzetelną kontrolę).
Główny odbiorca zgłoszeń | Odbiorca zgłoszeń | Administrator | Audytor | |
---|---|---|---|---|
Powiadomienie o zgłoszeniu | TAK | TAK* dla kategorii dla której otrzymał dostęp | ||
Odczytanie zgłoszenia | TAK | TAK* dla kategorii dla której otrzymał dostęp | Tak | |
Zmiana statusu zgłoszenia | TAK | TAK* dla kategorii dla której otrzymał dostęp | ||
Korespondencja z sygnalistą | TAK | TAK* dla kategorii dla której otrzymał dostęp | ||
Zarządzanie kategoriami | TAK | Tak | ||
Zarządzanie użytkownikami | TAK | Tak |
Sygnanet.pl – szyfrowany kanał do zgłaszania nadużyć w firmach i anonimowej komunikacji usprawniającej rozwój firm
Przeczytaj również
Whistleblowing. Jak Twoja firma może zyskać na wdrożeniu systemu do zgłaszania nieprawidłowości