Category : Q&A

Niektóre systemy podobne do Sygnanet oferują archiwizację zgłoszeń do 12 miesięcy. Jak długo można archiwizować zgłoszenia w Sygnanet i czy wydłużenie okresu wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Niektóre systemy podobne do Sygnanet oferują archiwizację zgłoszeń do 12 miesięcy. Jak długo można archiwizować zgłoszenia w Sygnanet i czy wydłużenie okresu wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Odbiorca zgłoszenia może po rozpatrzeniu zgłoszenia przekazać je do archiwum. System Sygnanet przechowuje wszystkie zgłoszenia w archiwum tak długo, jak firma/organizacja pozostaje naszym klientem.

Wszystkie archiwizowane zgłoszenia są przechowywane w postaci bezpiecznej, zaszyfrowanej.

Oczywiście Klient nie jest zobligowany do przechowywania dokumentacji w systemie Sygnanet, jednak zważywszy na fakt bezpiecznej, szyfrowanej archiwizacji zgodnej z RODO, rekomendujemy taki sposób przechowywania zgłoszeń. 

Klient może też od razu po zamknięciu zgłoszenia pobrać zgłoszenie i archiwizować je w dowolnym miejscu – np. na dysku zewnętrznym czy w chmurze. Jeśli zgłoszenia będą przechowywane w innym miejscu, dla bezpieczeństwa firmy/organizacji rekomendujemy, aby przechowywać je w formie zaszyfrowanej.

Klient może przechowywać w archiwum dowolną liczbę zgłoszeń – nie wiąże się to z dodatkową opłatą.


Sygnanet.pl – szyfrowany kanał do zgłaszania nadużyć w firmach i anonimowej komunikacji usprawniającej rozwój firm