Fundacja, której misją jest budowanie i rozwijanie świadomości etyki oraz wiedzy na jej temat, a także promowanie i rozwijanie postaw i zachowań etycznych w biznesie, życiu publicznym oraz społecznym a także we wszystkich możliwych obszarach funkcjonowania człowieka.
Polski Instytut Etyki powadzi usługi odbierania i reagowania na zgłoszenia nieprawidłowości i nadużyć na zasadach outsoringu. W imieniu organizacji odbiera zgłoszenia od pracowników i innych osób sygnalizujących zauważone nieprawidłowości. Prowadzi postępowania wyjaśniające, zarządza ochroną sygnalisty, rekomenduje rozwiązania i działania naprawcze, raportuje władzom organizacji.
Poznaj ofertę:
- Analiza kanałów powiadamiania o nieprawidłowościach funkcjonujących w organizacji
- Identyfikacja szans i ryzyk dla organizacji w związku z wdrożeniem systemu
- Doradztwo w obszarach wymagających indywidualnych decyzji organizacji
- Opracowanie regulaminu zgłoszeń wewnętrznych
- Przeprowadzenie szkoleń dla władz organizacji, kadry kierowniczej i wszystkich pracowników
- Dostarczenie szyfrowanego, anonimowego kanału do zgłaszania nadużyć i bezpiecznej komunikacji
- usprawniającej rozwój organizacji ( SYGNANET).
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani współpracą, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Fundacją:
T: +48 733 757 727
E: kontakt@polskiinstytutetyki.pl