Notatki to istotny element systemu Sygnanet pomagający efektywniej procedować zgłoszenie. Dzięki notatkom możesz dodawać dowolne komentarze widoczne dla innych odbiorców, którzy procedują zgłoszenie wraz z Tobą lub własne notatki, widoczne tylko dla Ciebie.
Notatki do zgłoszenia – rodzaje
Notatka prywatna Sygnanet
Notatka prywatna jest widoczna tylko dla użytkownika, który ją dodał. Tylko on może usnąć taką notatkę. Może on również zmienić jej tryb na „publiczna” i udostępnić innym odbiorcom, którzy mają dostęp do tego zgłoszenia.
Notatka publiczna Sygnanet
Notatka publiczna jest widoczna dla każdego użytkownika, który ma dostęp do zgłoszenia. Każdy użytkownik może ją edytować lub zmienić. Informacja o edycji/usunięciu notatki zostaje odnotowana w historii zgłoszenia. Nie można zmienić trybu notatki publicznej na prywatny.
Uwaga! Notatki nie są widoczne dla osób zgłaszających. Widzą je tylko odbiorcy zgłoszeń mający dostęp do zgłoszenia, do którego dodano notatki.
Notatki do zgłoszenia prywatne i publiczne – jak dodać?

Tworzenie notatek w systemie Sygnanet pozwala na dodanie dodatkowych informacji do zgłoszenia oraz uzupełnienie historii postępowania. Oto przykłady plusów takiego rozwiązania:
- Dodatkowe informacje. Notatki pozwalają na dodanie szczegółowych informacji, których nie uwzględniono we wniosku, co może pomóc w lepszym zrozumieniu sytuacji i podjęciu odpowiednich działań.
- Uzupełnienie historii postępowania. Notatki to narzędzie, dzięki któremu uzupełnisz historię postępowania. Pozwoli to na pełną dokumentację procesu i ułatwi procedowania zgłoszenia.
- Lepsza komunikacja. Notatki możesz wykorzystać do lepszej komunikacji między odbiorcami zgłoszenia, co może pomóc w zrozumieniu stanowiska innych osób lub wskazanie konkretnych działań, które należy podjąć.
Oto przykładowe notatki, które można dodać do zgłoszenia w systemie Sygnanet:
- protokół z przeprowadzonego wywiadu ze świadkiem zdarzenia,
- brakujące informacje w zgłoszeniu uzyskane od sygnalisty/świadków zdarzenia,
- harmonogram prac i podział obowiązków,
- podjęcie działań w celu rozwiązania problemu opisanego w zgłoszeniu,
- dokonanie analizy sytuacji i podjęciu decyzji o dalszych działaniach.
Dodawanie notatek do zgłoszeń pozwala na kompleksowe dokumentowanie procesu oraz ułatwia podjęcie odpowiednich działań.
Aktualizacja 2025
Do notatek, zarówno prywatnych i publicznych możesz dodać złączniki. Każda notatka zyskała także możliwość uzupełnienia jej o tytuł, co zwiększa łatwość ich organizacji, wyszukiwania oraz późniejszego przeglądania. Aby dodać załącznik do notatki, kliknij ikonę spinacza. Możesz wywołać podgląd załącznika w systemie.
Chcesz sprawdzić jak działa system? Zamów bezpłatną prezentację:
Dowiedz się więcej: Wszystko o Sygnanet