Tłumaczenia Sygnanet są dostępne w wielu językach. Panel odbiorcy zgłoszeń Sygnanet możesz obsługiwać aż w 4 językach (po polsku, angielsku, niemiecku i francusku).
Tłumaczenia Sygnanet – jak zmienić język panelu odbiorcy Sygnanet?
Oto krótka instrukcja:

Formularz dla sygnalistów – przeznaczony do przyjmowania zgłoszeń – jest dostępny aż w 14 wersjach językowych. Do dyspozycji masz język polski, angielski, niemiecki, francuski, czeski, hiszpański, węgierski, włoski, niderlandzki, rumuński, rosyjski, ukraiński, słowacki i bułgarski.
Tłumaczenia Sygnanet – jak zmienić język formularza zgłoszeniowego Sygnanet?
Oto krótka instrukcja:

Pracownicy (zgłaszający) mogą zmienić język formularza zgłoszeniowego na preferowany, klikając ikonę wyboru języka w prawym górnym rogu:

Tłumaczenia Sygnanet – korzyści dla Twojej organizacji
Korzystanie z Sygnanet z wielojęzycznym panelem odbiorcy i formularzem zgłoszeniowym ma wiele korzyści.
Zwiększasz dostępność. Wielojęzyczny panel odbiorcy i formularz zgłoszeniowy sprawiają, że osoby mówiące w różnych językach mogą łatwiej i szybciej zgłaszać nieprawidłowości. Dzięki temu firmy mogą być pewne, że każdy pracownik będzie miał możliwość złożenia zgłoszenia.
Unikasz nieporozumień. Dzięki wielojęzycznym opcjom, osoby mówiące w innych językach będą mogły dokładniej i precyzyjniej wyrazić swoje obawy i zastrzeżenia. Może to pomóc uniknąć nieporozumień związanych z błędnym tłumaczeniem.
Zwiększasz zaangażowania pracowników. Umożliwienie pracownikom składania zgłoszeń w ich języku ojczystym może zwiększyć ich poczucie zaangażowania w firmę, co może wpłynąć na ich motywację i lojalność wobec organizacji.
Możesz działać międzynarodowo. Jeden panel do zarządzania zgłoszeniami z różnych zakątków Europy i świata? To możliwe dzięki Sygnanet!
Poprawiasz wizerunek firmy. Oferowanie wielojęzycznych opcji w panelu odbiorcy i formularzu zgłoszeniowym może pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy jako otwartej i przyjaznej dla pracowników z różnych krajów i kultur.
Korzystanie z Sygnanet z wielojęzycznym panelem odbiorcy i formularzem zgłoszeniowym niesie wiele korzyści dla firm. Dzięki temu osoby mówiące w różnych językach mają łatwiejszy i szybszy dostęp do platformy, co zwiększa szanse na złożenie zgłoszenia. Dodatkowo uniknięcie nieporozumień wynikających z błędnego tłumaczenia, pozwala pracownikom dokładniej i precyzyjniej wyrazić swoje obawy i zastrzeżenia. Zwiększenie zaangażowania pracowników, którzy mogą składać zgłoszenia w swoim ojczystym języku, może pozytywnie wpłynąć na ich motywację i lojalność wobec organizacji. Ostatecznie, oferowanie wielojęzycznych opcji w panelu odbiorcy i formularzu zgłoszeniowym może wpłynąć na wizerunek firmy jako otwartej i przyjaznej dla pracowników z różnych krajów i kultur.
Sygnanet nie posiada Twojego języka panelu lub języka formularza? Daj nam znać! Możemy przygotować dodatkowe tłumaczenie dla Twojej firmy!
Chcesz sprawdzić jak działa system? Zamów bezpłatną prezentację:
Dowiedz się więcej: Wszystko o Sygnanet